12 Ocak 2008 Cumartesi

AHŞAP, SERAMİK VE CAM BOYAMA




Sempati sanat evinde boyadığım vazom. Tabi Hocamız Ayfer hanımın sayesinde, bu arada kendisine çok teşekkür ediyorum. Bu vazoyu görümcem hediye etmişti. Menemenden almış. El yapımı vazomuzu, el emeğiyle boyadık. Çokta şık oldu.






Ahşap boyama, seramik boyama ve cam boyama çalışıyoruz. Hepside çok zevkli. Bu işe yeni başladım ama, inanın boyadıkça rahatlıyor ve dinleniyorsunuz. Güzel şeyler ortaya çıkıyor. Bence bu işin sonu yok. Kurstan eve döndüğünüzde çoğu eşyayı boyanabilecek bir obje olarak görüyorsunuz. Aşağıdaki çalışmam da ahşap anahtarlık kutusu.




3 yorum:

  1. ya çok güzell yapmışsın
    ben anahtarlığa bayıldım ...
    çok şahane duruyo maşallahhh pek hamaratsınız:):)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Derya'cım o senin güzelliğin. Yapmaya çalışıyoruz bişeyler. Tavsiye ederim sanada:)

    YanıtlaSil
  3. sızı tanımıyorum cok guzel ürunlertebrık ederım devamını merakla beklıyorum

    YanıtlaSil